خرید بک لینک X
سگ یورکشایر
سایت بک لینک | خرید بک لینک ارزان، انبوه، قوی و دائمی
مقاله های مفید سایت

آخرین مطالب

⭕️▪️ دنیای جدید، کسب‌‌وکارهای جدید، منابع خلق ارزش جدید!

به چند عبارت زیر دقت کنید:

▫️" شرکت Uber بزرگ‌ترین شرکت اجاره تاکسی جهان، هیچ وسیله نقلیه‌ای ندارد! "

▫️" شرکت Facebook معروف‌ترین مالک رسانه جهان، هیچ محتوایی خلق نمی‌کند! "

▫️" شرکت Alibaba ارزشمندترین خرده‌فروشی جهان، هیچ انباری ندارد! "

▫️" شرکت Airbnb بزرگ‌ترین تهیه‌کننده منزل و محل اقامت، هیچ مسکنی برای اقامت ندارد! "

در طول دو دهه گذشته مدل‌های کسب‌وکار و منابع اصلی ارزش‌آفرینی در اقتصاد آنقدر تغییر کرده‌اند که تاریخ بشر چنین شتابی از تحولات را تا کنون تجربه نکرده است.

اگر چه فاصله زمانی بین تاثیرپذیری فضای کسب‌وکار ایران از روندهای جهانی در گذشته بسیار کند و طولانی بود اما پیوستگی روزافزون انسان‌ها و به تبع آن اقتصادها باعث شده تا روندهای فضای کسب‌وکار ایران نیز با آنچه در جهان می‌گذرد بسیار همسوتر از گذشته باشد.

شکل‌گیری و رشد کسب‌وکارهایی نظیر اسنپ و تپسی که مدل‌های ایرانی اوبر هستند آن هم با فاصله کوتاهی از نمونه بین‌المللی‌شان خود شاهدی بر همین مدعاست.

بنابراین آنچه در آینده نزدیک می‌توان انتظار داشت آن است که بزودی بزرگ‌ترین و ثروتمندترین کسب‌وکارهای ایرانی نیز به جای هویت‌های دولتی و سیاهه عریض و طویل دارایی‌های مشهود، به برندهای مرتبط با دانش، تکنولوژی و ارتباطات و با منابع غیرمشهود تبدیل شوند.

این اتفاقی است که در دنیا افتاده و در ایران نیز خواهد افتاد.


برچسب‌ها: , دنیای جدید کسب‌‌وکارهای جدید منابع خلق ارزش جدید

افزایش پیج رنک گوگل

خزنده گوگل آپدیت


گوگل از تاریخ ۱۵ آبان 1395 طبق اطلاعیه‌ای و با توجه به آمار منتشرشده در مورداستفاده کاربران از موبایل اعلام کرد که ازاین‌پس خزنده گوگل به‌صورت Mobile First Indexing فعالیت می‌کند.


به این معنی که با به روز رسانی خزنده گوگل در درجه نخست ورژن موبایل یک سایت را ایندکس می‌کند و آن را برای سایت در نظر می‌گیرد، به‌عنوان‌مثال اگر سایتی بخشی از اطلاعات صفحه را در نسخه موبایل خود نمایش نمی‌دهد، ملاک گوگل برای محتوای صفحه نسخه موبایل خواهد بود و نه نسخه دسکتاپ وب‌سایت.


این موضوع می‌تواند تغییر بزرگی را در وب ایجاد کند، ضمن اینکه دو روز قبل از این خبر، گوگل تأکید بیشتری بر روی پارامتر https داشت و اعلام کرد که به دنبال آن است که محیطی ایمن در وب برای کاربران ایجاد نماید و به همین دلیل مرورگر کروم در حال ایجاد امکانی برای پیمایش امن و رمزنگاری‌شده سایت‌های اینترنتی است.


برچسب‌ها: , خزنده گوگل آپدیت شد , Mobile First Indexing

افزایش پیج رنک گوگل

دونالد ترامپ

دونالد جان ترامپ کارآفرین، سیاستمدار و چهرهٔ تلویزیونی آمریکایی و رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آمریکا است که مقرر است بر اساس متمم بیستم قانون اساسی آمریکا در ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده سوگند یاد کند. ویکی‌پدیا
قد: ۱٫۹۱ متر
همسر: ملانیا ترامپ (ازدواج ۲۰۰۵ م.)، مارلا میپلز (ازدواج ۱۹۹۳ م.–۱۹۹۹ م.)، ایوانا ترامپ(ازدواج ۱۹۷۷ م.–۱۹۹۲ م.)

Donald Trump - Wikipedia

https://en.wikipedia.org/wiki/Donald_Trump
Donald John Trump is an American businessman, politician, and the President-elect of the United States. He is scheduled to be sworn in as the president on ...

برچسب‌ها: , سرچ کلمه donald trump , donald trump , donald وtrump , donald , trump

افزایش پیج رنک گوگل

یک استراتژی خوب برای بازاریابی محتوا چیست؟

شرکت ها بیشتر از قبل به دنبال انتشار محتوا هستند. آنها تصمیم می گیرند محتوای بیشتری تولید کنند تا بتوانند نیاز مشتریان احتمالی و مشتریان فعلی خود را برآورده سازند. قبل از اینکه بخواهید کورکورانه این فرضیه را قبول کنید باید نگاهی به فرایندهای موجود بیندازید تا مطمئن شوید زمانبندی ارسال نوشته در سایت می تواند شما را به اهداف کسب و کاریتان نزدیک تر کند. زمانی که می خواهید استراتژی خود را اجرا و برنامه ریزی کنید می توانید از بخش های کلیدی که در این مقاله بیان می شود استفاده نمایید. اما اول از همه باید تعریف بازاریابی محتوا را به خوبی بدانید.

برچسب‌ها: , یک استراتژی خوب برای بازاریابی محتوا چیست؟

افزایش پیج رنک گوگل

بازاریابی محتوا یک روش بازاریابی است که شامل ایجاد و اشتراک اطلاعات ارزشمندی است که آموزنده، سرگرم کننده و جذاب است و می تواند احساسات مخاطب را تحریک کند. محتوا در انواع مختلفی همچون ویدئو، پست وبلاگ، پادکست؛ کتاب های الکترونیکی، خبرنامه ها، پیام های رسانه اجتماعی و سایر موارد تولید می شود.

با انتشار چنین محتوای ارزشمند، مفید ، مرتبط و تعاملی به صورت منظم و ارائه آن به مخاطبان مناسب می توانید برند خود را به یک منبع معتبر تبدیل کنید. در چنین شرایطی مشتریان زمانی که به اطلاعاتی نیاز داشته باشند به سمت سایت شما می آیند و در میان رقبا شما را انتخاب می کنند.


برچسب‌ها: , بازاریابی محتوا چیست؟

افزایش پیج رنک گوگل

10 مهارتی که بازاریابان اینترنتی باید داشته باشند
اضافه کردن دیدگاه جدید

10 مهارتی که بازاریابان اینترنتی باید داشته باشند 10 مهارتی که بازاریابان اینترنتی باید داشته باشند 10 مهارتی که بازاریابان اینترنتی باید داشته باشند

بازاریابان عالی از همان ابتدا با مهارت بازاریابی به دنیا نیامده اند.در این مقاله قصد داریم 10 مهارتی که بازاریابان آنلاین باید داشته باشند را مرور کنیم.


در دنیای بازاریابی اینترنتی ، همه چیز در حال تغییر است. هیچ منحنی در این مورد وجود ندارد. در این زمینه شاهد منحنی نمایی و شارپی هستیم که نشان دهنده موفقیت بازاریابی است. اکثریت قریب به اتفاق تاکتیک های بازاریابی به خصوص آنهایی که در حوزه بازایابی داخلی ( بازاریابی رسانه اجتماعی و محتوا) وجود دارد بازگشت سرمایه زیادی ندارند.

کیفیت و اصل بودن، فاکتورهای بزرگی برای موفقیت محسوب می شوند اما زمان نیز در این موضوع مهم است. اگر بر روی موارد سنتی یا جلسات طوفان فکری اجباری تکیه شود، دستیابی به تمامی این موارد امکان پذیر نخواهد بود. خوب حالا سوال اینجاست که این بازاریابان باهوش به چه موارد دیگری نیاز دارند تا به موفقیت دست یابند؟


باهوش تنها یک کلمه است:

اول از همه باید بدانید که هیچ بازاریابی دارای استعداد ذاتی برای ایجاد کمپین های فوق العاده نیست.

برای برخی از افراد مهارت های خاصی به راحتی به دست می اید یا به صورت طبیعی در آن ها وجود دارد اما این موضوع بدین معنا نیست که سایر افراد نمی توانند چنین مهارت هایی را کسب کنند. هر بازاریاب متوسطی از طریق تمرین ، تکرار، آموزش می تواند به یک بازاریاب با هوش و نابغه تبدیل شود.

اگر شما نیز می خواهید کمپین های اینترنتی قدرتمندی ایجاد کنید و تاثیر زیادی در حوزه کاری خود داشته باشید باید مهارت های زیر را یاد بگیرید:

• آشنایی فنی دومین مهارت بازاریابان اینترنتی :

اول از همه باید اشنایی کافی با استراتژی هایی همچون سئو، طراحی سایت و تجربه کاربری داشته باشید. داشتن دانش تخصصی در این حوزه ها نیاز نیست اما باید اطلاعات کافی در این مورد داشته باشید تا بتوانید از آن در جلسات فکری و کاری خود استفاده نمایید. در چنین شرایطی تمامی استراتژی های شما به هم وصل خواهند بود و مزایای زیادی به همراه خواهند داشت.

• استعداد تحقیقات مهارت سوم بازاریابان اینترنتی:

تحقیقات، بنیان و اساس هر استراتژی بازاریابی است. شما نه تنها به پژوهش و تحقیق در مورد آخرین گرایش ها نیاز خواهید داشت بلکه باید بتوانید بازار هدف و رقبا را نیز مورد بررسی قرار دهید.دسترسی به اطلاعات اخیر و دانستن نحوه به کارگیری درست آن، یک موضوع کلیدی برای ایجاد فعالیت های بازاریابی موفق است.

• نویسندگی حرفه ای مهارت مهم بازاریابان اینترنتی:

اگر شما در حوزه بازاریابی محتوا کار کرده باشید به خوبی اهمیت نویسندگی حرفه ای را می دانید. شما باید بتوانید محتوای شخصی، تعاملی، منحصر به فرد و مهم بنویسید تا از برند حمایت کنید. اما علاوه بر این موارد، شما در تمامی مراحل به نویسندگی نیاز خواهید داشت. پس این موضوع را جدی بگیرید.

• مدیریت تیم و ارتباطات مهارت پنجم بازاریابان اینترنتی:

اگر یک کارآفرین تنها نباشید، بخشی از یک تیم بازاریابی خواهید بود که باید مدیریت شود. اینکه بدانید چگونه افراد و مسئولیت های آنان را مدیریت کنید و به طور موثر با آنها ارتباط داشته باشید بسیار مهم است. این موضوع به شما کمک می کند کمپین خود را به خوبی به پیش ببرید.

• مدیریت مشتریان و برآورد انتظارات مشتریان از مهارت های بازاریابان اینترنتی است:

به عنوان یک بازاریاب، مسئولیت دیگری نیز در شرکت دارید و آن هم مدیریت مشتریان است. تعادل برقرار کردن بین چیزی که مشتری می خواهد و چیزی که برای کمپین بهتر است بسیار مهم و ضروری است. اگر می خواهید موقعیت بهتری داشته باشید باید بدانید چگونه می توانید انتظارات مشتریان را برآورده کنید.

• تجزیه و تحلیل داده ها:

ایده های خوب از الهام و انگیزه به دست می ایند. بهترین روش برای به دست آوردن الهام و انگیزه این است که ببینید چه چیزی کارساز است و چه موردی نمی تواند زیاد موثر باشد. کمپین شما داده های متعددی دارد. این اطلاعات و داده ها می تواند به شما کمک کند در مقابل رقبای خود بایستید و با آنها مبارزه کنید. با استفاده از چنین اطلاعاتی می‌توانید بفهمید دقیقا کار بعدی شما چیست و در اینده چه کاری باید انجام دهید. اگر بتوانید داده ها و اطلاعات موجود را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید موفق خواهید بود.
• یادگیری و آموزش سریع:

در دنیای بازاریابی آنلاین همه چیز به سرعت تغییر می کند. به این موضوع فکر کنید که چگونه می توانید از ویژگی های کمپین قدیمی برای انجام کمپین های جدید استفاده کنید. اگر می خواهید بازاریاب باهوشی باشید باید همه چیز را به سرعت یاد بگیرید، خود را با شرایط جدید وفق دهید و شک نکنید.

• جلسات طوفان فکری خلاقانه:

ایده هایی که از طرف یک فرد ارائه می شود ممکن است محدود باشد اما اگر شبکه ای از افراد در کنار یکدیگر قرار گیرند این ایده ها گسترده شده و بهبود می یابند. به همین خاطر، دانستن اینکه چگونه می توانید جلسات طوفان فکری را مدیریت کنید و از قدرت آن استفاده کنید یک نکته کلیدی برای تولید ایده های شگفت انگیز و به یادماندنی است.

• پیش کنشگری:

بازاریابان باهوش به همه شرایط واکنش نشان نمی دهند. آنها از همه گرایش ها و روندهای موجود استفاده نمی کنند. این افراد تنها در موقعیت هایی شرکت می کنند که امیدوار کننده است. آنها گرایش های جدید را از ابتدا آغاز می کنند. یادگیری چنین موردی کمی دشوار است اما از طریق تکرار و تجربه می توان به آن دست پیدا کرد. با به دست آوردن تجربه می توانید فرصت های موجود را از قبل بشناسید و به آن روی آورید.

• سازگاری با محیط :

کمپین شما به احتمال زیاد همان راهی که شما انتظار داشتید را طی نخواهد کرد اما پایبند بودن به ایده های قبلی همه چیز را بدتر می کند. در عوض سعی کنید ایده های خود را با شرایط موجود وفق دهید و سازگار کنید. آن ها را اصلاح کنید و بر اساس شرایط موجود تغییر دهید.


کارهایی که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب اینترنتی باهوش می توانید انجام دهید:


این مهارت ها نمی تواند تضمین کننده این مورد باشد که همه محتوای تولید شده از طرف شما به صورت ویروسی پخش خواهد شد . حتی چنین مهارت هایی نمی تواند شما را از باگشت سرمایه گذاری بالا مطمئن سازد. این یک فرایند جادویی نیست. هنوز هم، بازاریابان موفق این مهارت های مهمی که بیان کردیم را دارند بنابراین اگر می خواهید آن ها را یاد بگیرید و توسعه دهید به احتمال زیاد به اهداف بازاریابی خود خواهید رسید.
برچسب مطلب

بازاریابی دیجیتال بازاریابی آنلاین

برچسب‌ها: , بازاریابی دیجیتال بازاریابی آنلاین

افزایش پیج رنک گوگل

5 روش برای افزایش بازدید در پست های وبلاگ

از آنجایی که خریداران، بیشتر زمان خود را بر روی مقالات آنلاین، پست های موجود در سایت و وبلاگ و نظرات موجود صرف می کنند و کمتر به تبلیغات اهمیت می دهند، شرکت ها نیز به این حقیقت دست یافته اند که برای دستیابی به مشتریان جدید و نگهداری مشتریان فعلی به محتوای عالی نیاز دارند. اکثر این شرکت ها این موضوع را با منتشر کردن وبلاگ در سایت خود هدف قرار داده اند و سعی می کنند مشکلات مشتریان و چالش های موجود را در وبلاگ خود بیان کنند. با اینحال ایجاد محتوا و منتشر کردن آن برای دستیابی به ترافیک بیشتر و در نهایت مشتریان جدید، کافی نخواهد بود. بر اساس مطالعات انجام شده توسط سایت Buzzsumo، 50 درصد از محتوایی که در سایت ها منتشر می شود تنها 8 اشتراک یا کمتر را دریافت می کنند. اگر به طور متوسط یک الی دو ساعت از زمان خود را برای نوشتن پست های وبلاگی صرف می کنید، ممکن است بیشتر زمان شما صرف بازاریابی محتوا شود. اما این تنها آغاز راه است. شما باید محتوای خود را به گونه ای ترویج دهید که مورد توجه افراد قرار گیرد. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم.


هر جایی که مخاطبان شما حضور دارند پست خود را قرار دهید:
ایا به دنبال یافتن مخاطبان بیشتری در لینکداین یا سایر رسانه های اجتماعی هستید؟ با انتشار مجدد پست های وبلاگی خود در هر جایی که مخاطبانتان حضور دارند، می توانید محتوا را در اختیار آنها قرار دهید. همین امر باعث می شود این افراد برای یافتن محتوای مد نظر خود مجبور به جستجوی زیاد نباشند. فقط مطمئن شوید که پست خود را بر اساس پلتفرم موجود تغییر می دهید. به عنوان مثال مطمئن شوید که پست وبلاگ شما در اسلایدشیر به خوبی نشان داده می شود. همچنین اگر قصد دارید پست خود را در پینترست بازنشر کنید بهتر است یک اینفوگرافیک جذاب طراحی نمایید.


در پست های خود تاثیرگذاران را نیز مد نظر قرار دهید:
سعی کنید برای ایجاد پست های خود با تاثیرگذاران صنعت مصاحبه نمایید. لینک سایت را در داخل محتوا بگنجانید و آن را منتشر کنید . اینکار ممکن است باعث ترویج و تبلیغ وبلاگ شما در شبکه های موجود شود. همین امر باعث به وجود آمدن ترافیک بیشتر برای سایت خواهد شد. برای مصاحبه می توانید از فرایند پرسش و پاسخ با رهبران فکری استفاده کنید. اگر در حال نوشتن موضوعی هستید که به محتوای تاثیرگذارمرتبط است و به سایت او لینک می دهید، مطمئن شوید که پست وبلاگی خود را توییت می کنید.


محتوای خود را از طریق خبرنامه در اختیار افراد قرار دهید:
همانطور که می دانید ایمیل می تواند ارتباط مستقیمی بین شما و مخاطبانتان ایجاد کند و هنوز هم یک روش موثر و عالی برای دسترسی به مشتریان محسوب می شود. مشترکان شما ممکن است مباحث وبلاگ را در رسانه های اجتماعی دنبال نکنند اما آنها به صورت روزانه ایمیل خود را بررسی می کنند. لینک سایت و وبلاگ خود را در خبرنامه بگنجانید .سعی کنید از موضوعات جذاب و شخصی برای جلب مخاطب استفاده کنید.


محتوایی را منتشر کنید که توسط کاربران سایت تولید شده است:
بازاریابی محتوا در مورد تمرکز بر روی مشتریان است. پس چرا از محتوای کاربران خود استفاده نمی کنید؟ اگر از این شیوه استفاده کنید آنها نیز محتوای خود را با دوستانشان به اشتراک می گذارند. در این شرایط قادر خواهید بود وفاداری به برند را افزایش دهید. شما می توانید از رسانه های اجتماعی برای به دست آوردن محتوای تولید شده از طرف کاربر استفاده کنید. کاربرد چنین محتوایی باعث صرفه جویی در زمان می شود.


از عناصر بصری اصلی استفاده کنید:
تا سال 2019، فایل های ویدئویی حدود 89 درصد از ترافیک اینترنتی را به خود اختصاص خواهند داد. وبلاگ شما باید حاوی عناصر بصری همچون اینفوگرافیک و تصاویر باشد. اگرچه محتوای متنی جایگاه ویژه خود را دارد اما باید موارد دیگری را در اختیار خواننده خود قرار دهید. بر روی تصاویر، عناصر گرافیکی و فایل ویدئویی اصلی سرمایه گذاری کنید. در این صورت قادر خواهید بود نظر افراد را به خود جلب کنید.
شما اولین و بزرگترین مرحله را آغاز کرده اید. وبلاگ سایت شما به خوبی راه اندازی شده است. حالا زمان آن فرا رسیده است که محتوای کاربر پسند ایجاد کنید و آن را از طریق کانال های متعدد ترویج نمایید.

بازایابی محتوا
وبلاگ نویسی
دیجیتال مارکتینگ

برچسب‌ها: , ازایابی , محتوا , وبلاگ , نویسی , دیجیتال , مارکتینگ , بازایابی محتوا , وبلاگ نویسی , دیجیتال مارکتینگ

افزایش پیج رنک گوگل


افزایش پیج رنک گوگل

13 کاربرد پژوهش کلیدواژه که به شما کمک می کند در موتورهای جستجو موفق باشید
👇👇👇👇

گوگل در سال های اخیر تمرکز خود را از کلیدواژه به ورودی ها داده است اما هنوز هم پژوهش کلیدواژه بخش مهمی از فرایند سئو محسوب می شود و انجام صحیح آن می تواند بسیار موثر باشد.

👈سلطه بر حوزه کاری:
👈پاسخ دادن به سوالات مهم:
👈قوی تر کردن محتوای موجود:
👈یادگیری زبان مشتریان:
👈 بهبود ناوبری سایت:
👈 پژوهش خدمات و محصولات جدید:
👈 یافتن فرصت های ارزشمند:
👈 یافتن کلمات کلیدی دم دراز بدون رقابت:
👈 افزایش نرخ کلیک از طریق نتایج موتورهای جستجو:
👈 درک نیاز جستجوکنندگان:
ارائه اطلاعات مرتبط به مخاطبان:
ارزیابی رقبا:
ایجاد و توسعه انتظار موفقیت:

از زمانی که گوگل الگوریتم مرغ مگس خوار را در سال 2013 معرفی کرد، سوالاتی در مورد ارزش پژوهش کلیدواژه ها در میان افراد ایجاد شده است. انتقال از یک فرایند کلیدواژه محور به فرایند موضوع محور، باعث شده است برخی از افراد پژوهش کلیدواژه را بی ارزش بدانند. برخی از افراد بر این باورند که در گذر زمان این گزینه بی ارزش تر خواهد شد.

خوب حالا سوال اینجاست که اگر گوگل نگاهی به کلیدواژه ها نمی کند و افراد نیز بر اساس کلیدواژه جستجو نمی کنند باز هم نیازی به پژوهش کلید واژه هست؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است . بله شما باز هم به پژوهش کلیدواژه های مد نظر خود نیاز دارید. از آنجایی که بیشتر این پیش بینی ها در دنیای وب و بازاریابی وب انجام می شود ممکن است به وقوع پیوستن آن صحیح نباشد. اینکه بگویید پژوهش کلیدواژه برای سئو مهم نیست یک بحث اشتباه است. شما نمی توانید این گزینه را کنار بگذارید. من می توانم ده ها دلیل و منطق برای این موضوع بیاورم که هنوز هم پژوهش کلیدواژه یک مسئله مهم و ضروی است.


1.سلطه بر حوزه کاری:


برای اینکه بتوانید بر روی حوزه کاری خود تسلط داشته باشید هیچ چیزی بهتر از پژوهش کلیدواژه ها نخواهد بود. اینکه بخواهید یک مقاله موثر بنویسید یا مجموعه ای از مقالات مرتبط به هم را در سایت خود منتشر کنید زیاد مهم نیست.

پژوهش کلیدواژه اطلاعات بسیار مهمی را در مورد تمایلات افراد در موتورهای جستجو ارائه می کند. پژوهش کلیدواژه نه تنها به شما کمک می کند محتوای مفیدی برای محصولات و خدمات خود بنویسید بلکه اطلاعات زیادی در مورد سایر محتواها همچون پست های وبلاگی، کتاب های الکترونیکی، وایت پیپرها و اینفوگرافیک ها ارائه می کند.

2. پاسخ دادن به سوالات مهم:

پاسخ به سوالات مهم برای بهبود بهینه سازی سایت
بخشی ازسلطه بر حوزه کاری، پاسخ دادن به سوالاتی است که جستجوکنندگان در ذهن دارند. سایت های عالی در این زمینه وجود دارد که افراد سوال هایی که نیاز به پاسخ دارند را می نویسند. رسانه های اجتماعی نیز مکان مناسبی برای بررسی این سوالات است. بیشتر افراد هنوز هم سوالات خود را در موتورهای جستجو می پرسند. این موضوع می تواند فرصتی را برای ارائه پاسخ فراهم آورد. معمولا به خاطر حجم پایین جستجو در مورد کلیدواژه ها و عبارت هایی که در گوگل پرسیده می شود، این موارد توسط بازاریابان نادیده گرفته می شوند. با این وجود شما نیز همانند سایر افراد به دنبال بهینه سازی مواردی هستید که درآمدزایی خوبی دارند. این سوالات را نادیده نگیرید. استفاده از این سوالات می تواند در تولید محتوای وبلاگ به شما کمک کند.

3.قوی تر کردن محتوای موجود:


شما همیشه می توانید محتوای فعلی خود را بهبود ببخشید. استفاده از کلیدواژه می تواند فرصت بسیار خوبی را برای بهبود محتوای فعلی ایجاد کند. شما می توانید از کلیدواژه هایی که بدست می آورید برای توسعه محتوا استفاده کنید و آن را مفیدتر سازید. این نوع کلیدواژه ها به شما کمک می کنند اطلاعات جدیدی را به محتوای فعلی اضافی کنید یا برخی از بخش هایی که در محتوا بیان نشده است را به آن بیفزایید. مطمئن باشید این روش باعث می شود بازدیدکننده بیشتری به دست آورید. به خاطر داشته باشید که کلیدواژه هایی که بطور مکرر جستجو می شوند همیشه در حال تغییر هستند. کلماتی که چند سال قبل در موتورهای جستجو دیده می شدند ممکن است امروز محبوبیت زیادی نداشته باشند. سعی کنید پژوهش کلیدواژه ها را به صورت منظم انجام دهید و محتوای خود را بر اساس آن به روز نمایید.

4. یادگیری زبان مشتریان:

یادگیری زبان مشتریان

تقریبا هر کسب وکاری زبان مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال افراد می دانند در کسب وکارشان محصولات و خدمات با چه نام هایی بیان می شوند. اما چیزی که بیشتر کسب وکارها نمی دانند زبانی است که بیشتر افراد ناآشنا با محصولات و خدمات موجود، به کار می برند. پژوهش کلیدواژه تفاوت ظریف بین توضیح محصول و حتی مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد را آشکار می سازد. زمانی که تنها از زبان شناخته شده صنعت خود استفاده می کنید، فرصت برطرف کردن نیازهایی که بقیه افراد دارند را از دست می دهید. چرا؟ چون آنها به دنبال چیزی هستند که خودشان درک می کنند. پژوهش کلیدواژه به شما اجازه می دهد نحوه تعامل مشتریان احتمالی با محصولات و خدمات موجود را درک کنید و محتوایی را بنویسید که با زبان آنها متناسب و هماهنگ است. این موارد به شما کمک خواهد کرد بازدید کنندگان تعاملی داشته باشید.
5. بهبود ناوبری سایت:


یکی از کاربردهای مهم و ضروری پژوهش کلیدواژه، بهبود ناوبری سایت است. نه تنها پژوهش کلید واژه به شما کمک می کند صفحات جدیدی از محتوا را بر اساس نیاز مخاطبان ایجاد کنید بلکه این کلیدواژه های یکسان می تواند لینک متنی برای گزینه ناوبری ایجاد کند. این یک مرحله دیگر برای یادگیری است. زمانی که بازدید کنندگان وارد سایت شما می شوند، داشتن یک نوار ناوبری عالی می تواند به آنها کمک کند دسترسی بهتر و سریع تری به محتوای مورد نیاز خود داشته باشند. زمانی که این افراد کلمات آشنایی را مشاهده نکنند، زمان گشت و گذار و یافتن محتوا طولانی تر می شود و همین امر موجب خستگی آنها خواهدشد. در این شرایط بیشتر بازدید کنندگان سایت را ترک می کنند و به دنبال گزینه های راحت تر می روند.

6. پژوهش خدمات و محصولات جدید:

پژوهش خدمات و محصولات جدید
زمانی که پژوهش کلیدواژه ها را انجام می دهید، بهتر است خود را محدود به کلیدواژه هایی که مرتبط با نیاز امروزی شماست نکنید. با گسترده تر کردن محدوده تحقیقات می توانید اطلاعاتی را به دست آورید که در ارائه محصولات و خدمات جدیدی که می تواند در آینده مورد نیاز باشد به شما کمک می کند. پژوهش کلیدواژه می تواند فرصت های ارزشمندی برای ارائه محصولات و خدمات ایجاد کند که امروز به آن دسترسی ندارید. این موضوع بدین معنی نیست که همین حالا باید به سراغ این موارد بروید بلکه باید آن ها را در اختیار خود داشته باشید تا در یک زمان مناسب به توسعه آن بپردازید.
7. یافتن فرصت های ارزشمند:


زمانی که صحبت از به دست آوردن ترافیک به سمت سایت می شود هیچ چیزی بهتر از بهینه سازی برای کلیدواژه های جستجو شده نخواهد بود. این مورد یکی از معیارهایی است که باعث می شود پژوهش کلیدواژه ها بسیار ارزشمند باشد. بهینه سازی برای کلمات کلیدی که حجم جستجوی بالایی دارد می تواند فرصتی را برای بدست اوردن ترافیک بیشتر به سمت سایت فراهم آورد. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که حجم جستجو به تنهایی نمی تواند معیار مناسبی برای بهینه سازی باشد. زمانی که می خواهید محتوای خود را برای بدست آوردن ترافیک بیشتر بهینه سازی کنید باید به کیفیت ترافیکی که از طریق این کلیدواژه ها به دست می آید نیز خوب دقت کنید.
8. یافتن کلمات کلیدی دم دراز بدون رقابت:

یافتن کلمات کلیدی دم دراز بدون رقابت
برخی از اوقات شما می توانید از کلیدواژه هایی استفاده کنید که رقابت اندکی در مورد آن ها وجود دارد. به این موضوع دقت داشته باشید که ما به دنبال کلیدواژه هایی هستیم که حجم رقابتی پایینی دارند نه اینکه اصلا جستجویی در آن انجام نمی شود. اینکه عبارتی بتواند ترافیکی را وارد سایت کند، بدین معنی است که می توانید آن را در کمپین بهینه سازی خود قرار دهید. بیشتر اوقات این عبارت های کلیدی که دارای حجم جستجوی پایینی هستند رقابت اندکی خواهند داشت و همین امر موجب می شود فرصت بسیار خوبی برای ایجاد محتوای منحصر به فرد داشته باشید. در این شرایط محتوای شما رتبه بندی خوبی برای محتوا خواهد داشت. پس سعی کنید این عبارات و کلیدواژه ها را شناسایی کنید و محتوای خود را برای آن بهینه سازی نمایید.

9.افزایش نرخ کلیک از طریق نتایج موتورهای جستجو:


از آنجایی که بهینه سازی کلیدواژه برای ایجاد محتوایی که از زبان یکسان مخاطبان استفاده می کند بسیار ضروری است، باید بتوانید به گونه ای از کلیدواژه ها استفاده کنید که کاربران را به کلیک کردن بر روی آن تشویق می کند و می تواند رتبه ای در موتورهای جستجو به دست آورد. اینجا دقیقا همان جایی است که تگ عنوان و توضیحات متا به میان می آید.بهینه سازی های خود را تنها برای موتورهای جستجو و رتبه بندی در آن انجام ندهید. عناوین و توضیحات متای اغواکننده ای بنویسید که می تواند جستجوگران را به کلیک بر روی آن تشویق کند.

10. درک نیاز جستجوکنندگان:

درک نیاز جستجوکنندگان
علاوه بر اینکه باید بتوانید از طریق موتورهای جستجو کلیکی دریافت کنید، باید بتوانید مخاطبان را به صفحه ای هدایت کنید که با نیازها و تمایلات آن سازگار است. پژوهش کلیدواژه ها می تواند در این زمینه به شما کمک کند. ما اغلب چنین می پنداریم که پژوهش کلیدواژه ها فرایندی برای کشف عبارت هاست اما این فرایند برای درک چنین فرایندهایی نیز به کار می رود. این فرایند اغلب برای ارزیابی نتایج بسیار موثر است. لینک هایی که وجود دارد را دنبال کنید و نگاهی به محتوای آن بیندازید. اگر همه نتایج به دست آمده محتوای یکسانی را نمایش داد، می توانید ایده خوبی در مورد چیزی که افراد به دنبال آن هستند به دست آورید. اگر محتوای به دست آمده کاملا متفاوت باشد شاید گوگل نیز نمی داند افراد واقعا چه چیزی می خواهند. زمانی که بتوانید اطلاعات مورد نیاز کاربران را درک کنید، فرصت به دست آوردن ترافیک و بازدید را خواهید داشت.

11. ارائه اطلاعات مرتبط به مخاطبان:


تنها زمانی می توانید افراد را به صفحه مورد نظرشان بفرستید که نیازهای آنان را دقیقا بشناسید. همه افراد به دنبال کلیدواژه های یکسان نمی گردند و همه نیازهای آنان یکسان نیست. بنابراین باید مطمئن شوید که محتویات شما بر اساس نیاز مخاطبان ایجاد شده است. برخی از افراد تنها جستجو می کنند اما برخی از افراد به دنبال خرید محصول یا خدمات مورد نیاز خود هستند. هر کدام از این نیازمندی ها، به محتوای متفاوتی نیاز دارد. اگر بتوانید محتوای مناسبی برای جستجوکنندگان فراهم کنید قادر خواهید بود آنها را در سایت درگیر کنید.

12. ارزیابی رقبا:

ارزیابی رقبا
با اینکه پژوهش کلیدواژه به تنهایی نمی تواند اطلاعاتی در مورد رقبا ایجاد کند اما می توانید از کلیدواژه هایی که به دست می آورید برای جستجوی رقبا استفاده کنید. از کلیدواژه های خود برای یافتن کلیدواژه های رقبا استفاده کنید. ابزارهای مختلفی در بازار وجود دارد که به شما اجازه می دهد اینکار را به درستی انجام دهید. اگرچه دانش موجود به تنهایی نمی تواند به شما کمک کند به رقبای موجود غلبه کنید، اما شما را قادر می سازد استراتژی های خوبی ایجاد کنید.

13. ایجاد و توسعه انتظار موفقیت:


یکی از فاکتورهای مهم در ایجاد استراتژی بازاریابی دیجیتال تنظیم انتظارات مناسب است. بدون اینکه بدانید چه انتظاری از برنامه خود دارید و به دنبال چه موفقیتی هستید نمی توانید کمپین خود را ارزیابی کنید.
با استفاده از دانشی که در مورد کلیدواژه های مدنظر خود به دست اورده اید، می توانید انتظارات و معیارهای موفقیت را با هم تنظیم کنید. این موضوع به شما کمک می کند افراد مناسبی را هدف قرار دهید و انتظارات آنها را برآورده سازید. اگر بتوانید زمان کافی برای پژوهش کلیدواژه های خود صرف کنید قادر خواهید بود اطلاعات مورد نیاز برای موفقیت کمپین بازاریابی خود را کسب کنید و با اطمینان کامل در این مسیر گام بردارید.



برچسب‌ها: , 13 کاربرد پژوهش کلیدواژه که به شما کمک می کند در موتورهای جستجو موفق باشید , قوی تر کردن محتوای موجود

افزایش پیج رنک گوگل

چرا گوگل،اینستاگرام، فیسبوک و... در چین فیلتر است؟


خوب نه اینستاگرام دارند نه فیسبوک نه دنبال مطلبی تو گوگل میگردند نه اخبار بی بی سی میخونن ... همینه که همش کار میکنن
😒 ... موضوعی برای وقت تلف کردن ندارن ... 😐

اما داستان از چه قراره :

بسیاری از کشور‌ها از در دسترس قرار گرفتن اطلاعات مردم خود در شبکه های اجتماعی و سایت خدمات دهنده خارجی می ترسند و سعی دارند نمونه مشابه داخلی را برای امنیت کاربران خود بسازند. کارشناسان معتقدند که چین در تلاش است با این اقدامات نفوذ گوگل را در کشورش کم کند.

کشور چین پیشرفته‌ترین مکانیزم فیلترینگ در جهان را دارد به طوری‌که از آن به عنوان «دیوار آتش عظیم چین» یاد می شود که تاکنون توانسته بسیاری از سایت های پربازدید جهان را از بازدید جمعیت میلیاردی خود محروم کند تا فیلتر سایت های پربازدید توسط چین برای مدیران این سایت ها مشکل بزرگی باشد. اما چینی ها تاکنون چه سایت هایی را در کشورشان مسدود کردند؟

✅گوگل
تقریبا می توان گفت هر سرویس جدید گوگلی که راه اندازی می شود چینی ها بلافاصله برای مسدود کردن آن دست به کار می شوند. در جولای 2011 درست زمانی که گوگلی ها شبکه اجتماعی خود یعنی «گوگل پلاس» را رونمایی کردند این سایت در چین فیلتر شد. پیش از این نیز گوگل در اعتراض به سانسورهای بی شمار اینترنتی در چین دفتر خود را تعطیل کرد. مدیر اجرایی گوگل در این کشور تا به حال چندین بار از وضعیت آزادی اینترنت در چین در مصاحبه های خود انتقاد کرده است. پیش از این یوتیوب وتوییتر نیز در سال 2009 در چین فیلتر شدند.

✅فیسبوک
گوگل پلاس اولین شبکه اجتماعی نبود که در چین مسدود شد. پیش از این پر جمعیت ترین شبکه اجتماعی جهان یعنی فیسبوک در چین مسدود شد تا دست کاربران چینی به این سایت نرسد. فیسبوک در سال 2008 فیلتر شد و اعتراضات زیادی را از سوی کاربران این کشور به همراه داشت. یکی از دلایل فیلتر این سایت برای چینی ها انتشار گسترده اعتراضات «اویغورها» اقلیت مسلمان چین در این سایت گفته می شود.

✅اینستاگرام
از معدود سایت های خارجی است که در چین فیلتر نشده بود اما بعد از تظاهرات گسترده مردم هنگ کنگ و انتشار عکس های آن در این سایت، دولت چین در 19 سپتامبر امسال تصمیم به مصدود کردن این سایت گرفت.

✅بی_بی_سی
از میان سایت های خبری و خبرگزاری های خارجی چینی ها ترجیح دادند در اکتبر امسال سایت بی بی سی را هم مسدود کنند تا از دست اخبار این رسانه خارجی و تحلیل هایش خلاص شوند.


برچسب‌ها: , چرا گوگل،اینستاگرام، فیسبوک و... در چین فیلتر است؟ , کشور چین , گوگل , یسبوک , فیسبوک , گوگل پلاس , شبکه اجتماعی , اینستاگرام , بی_بی_سی

افزایش پیج رنک گوگل

Scroll To Top