مقاله های مفید سایت

آخرین مطالب

⭕️▪️ دنیای جدید، کسب‌‌وکارهای جدید، منابع خلق ارزش جدید!

به چند عبارت زیر دقت کنید:

▫️" شرکت Uber بزرگ‌ترین شرکت اجاره تاکسی جهان، هیچ وسیله نقلیه‌ای ندارد! "

▫️" شرکت Facebook معروف‌ترین مالک رسانه جهان، هیچ محتوایی خلق نمی‌کند! "

▫️" شرکت Alibaba ارزشمندترین خرده‌فروشی جهان، هیچ انباری ندارد! "

▫️" شرکت Airbnb بزرگ‌ترین تهیه‌کننده منزل و محل اقامت، هیچ مسکنی برای اقامت ندارد! "

در طول دو دهه گذشته مدل‌های کسب‌وکار و منابع اصلی ارزش‌آفرینی در اقتصاد آنقدر تغییر کرده‌اند که تاریخ بشر چنین شتابی از تحولات را تا کنون تجربه نکرده است.

اگر چه فاصله زمانی بین تاثیرپذیری فضای کسب‌وکار ایران از روندهای جهانی در گذشته بسیار کند و طولانی بود اما پیوستگی روزافزون انسان‌ها و به تبع آن اقتصادها باعث شده تا روندهای فضای کسب‌وکار ایران نیز با آنچه در جهان می‌گذرد بسیار همسوتر از گذشته باشد.

شکل‌گیری و رشد کسب‌وکارهایی نظیر اسنپ و تپسی که مدل‌های ایرانی اوبر هستند آن هم با فاصله کوتاهی از نمونه بین‌المللی‌شان خود شاهدی بر همین مدعاست.

بنابراین آنچه در آینده نزدیک می‌توان انتظار داشت آن است که بزودی بزرگ‌ترین و ثروتمندترین کسب‌وکارهای ایرانی نیز به جای هویت‌های دولتی و سیاهه عریض و طویل دارایی‌های مشهود، به برندهای مرتبط با دانش، تکنولوژی و ارتباطات و با منابع غیرمشهود تبدیل شوند.

این اتفاقی است که در دنیا افتاده و در ایران نیز خواهد افتاد.


برچسب‌ها: , دنیای جدید کسب‌‌وکارهای جدید منابع خلق ارزش جدید

افزایش پیج رنک گوگل

خزنده گوگل آپدیت


گوگل از تاریخ ۱۵ آبان 1395 طبق اطلاعیه‌ای و با توجه به آمار منتشرشده در مورداستفاده کاربران از موبایل اعلام کرد که ازاین‌پس خزنده گوگل به‌صورت Mobile First Indexing فعالیت می‌کند.


به این معنی که با به روز رسانی خزنده گوگل در درجه نخست ورژن موبایل یک سایت را ایندکس می‌کند و آن را برای سایت در نظر می‌گیرد، به‌عنوان‌مثال اگر سایتی بخشی از اطلاعات صفحه را در نسخه موبایل خود نمایش نمی‌دهد، ملاک گوگل برای محتوای صفحه نسخه موبایل خواهد بود و نه نسخه دسکتاپ وب‌سایت.


این موضوع می‌تواند تغییر بزرگی را در وب ایجاد کند، ضمن اینکه دو روز قبل از این خبر، گوگل تأکید بیشتری بر روی پارامتر https داشت و اعلام کرد که به دنبال آن است که محیطی ایمن در وب برای کاربران ایجاد نماید و به همین دلیل مرورگر کروم در حال ایجاد امکانی برای پیمایش امن و رمزنگاری‌شده سایت‌های اینترنتی است.


برچسب‌ها: , خزنده گوگل آپدیت شد , Mobile First Indexing

افزایش پیج رنک گوگل

دونالد ترامپ

دونالد جان ترامپ کارآفرین، سیاستمدار و چهرهٔ تلویزیونی آمریکایی و رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آمریکا است که مقرر است بر اساس متمم بیستم قانون اساسی آمریکا در ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده سوگند یاد کند. ویکی‌پدیا
قد: ۱٫۹۱ متر
همسر: ملانیا ترامپ (ازدواج ۲۰۰۵ م.)، مارلا میپلز (ازدواج ۱۹۹۳ م.–۱۹۹۹ م.)، ایوانا ترامپ(ازدواج ۱۹۷۷ م.–۱۹۹۲ م.)

Donald Trump - Wikipedia

https://en.wikipedia.org/wiki/Donald_Trump
Donald John Trump is an American businessman, politician, and the President-elect of the United States. He is scheduled to be sworn in as the president on ...

برچسب‌ها: , سرچ کلمه donald trump , donald trump , donald وtrump , donald , trump

افزایش پیج رنک گوگل

یک استراتژی خوب برای بازاریابی محتوا چیست؟

شرکت ها بیشتر از قبل به دنبال انتشار محتوا هستند. آنها تصمیم می گیرند محتوای بیشتری تولید کنند تا بتوانند نیاز مشتریان احتمالی و مشتریان فعلی خود را برآورده سازند. قبل از اینکه بخواهید کورکورانه این فرضیه را قبول کنید باید نگاهی به فرایندهای موجود بیندازید تا مطمئن شوید زمانبندی ارسال نوشته در سایت می تواند شما را به اهداف کسب و کاریتان نزدیک تر کند. زمانی که می خواهید استراتژی خود را اجرا و برنامه ریزی کنید می توانید از بخش های کلیدی که در این مقاله بیان می شود استفاده نمایید. اما اول از همه باید تعریف بازاریابی محتوا را به خوبی بدانید.

برچسب‌ها: , یک استراتژی خوب برای بازاریابی محتوا چیست؟

افزایش پیج رنک گوگل

بازاریابی محتوا یک روش بازاریابی است که شامل ایجاد و اشتراک اطلاعات ارزشمندی است که آموزنده، سرگرم کننده و جذاب است و می تواند احساسات مخاطب را تحریک کند. محتوا در انواع مختلفی همچون ویدئو، پست وبلاگ، پادکست؛ کتاب های الکترونیکی، خبرنامه ها، پیام های رسانه اجتماعی و سایر موارد تولید می شود.

با انتشار چنین محتوای ارزشمند، مفید ، مرتبط و تعاملی به صورت منظم و ارائه آن به مخاطبان مناسب می توانید برند خود را به یک منبع معتبر تبدیل کنید. در چنین شرایطی مشتریان زمانی که به اطلاعاتی نیاز داشته باشند به سمت سایت شما می آیند و در میان رقبا شما را انتخاب می کنند.


برچسب‌ها: , بازاریابی محتوا چیست؟

افزایش پیج رنک گوگل

10 مهارتی که بازاریابان اینترنتی باید داشته باشند
اضافه کردن دیدگاه جدید

10 مهارتی که بازاریابان اینترنتی باید داشته باشند 10 مهارتی که بازاریابان اینترنتی باید داشته باشند 10 مهارتی که بازاریابان اینترنتی باید داشته باشند

بازاریابان عالی از همان ابتدا با مهارت بازاریابی به دنیا نیامده اند.در این مقاله قصد داریم 10 مهارتی که بازاریابان آنلاین باید داشته باشند را مرور کنیم.


در دنیای بازاریابی اینترنتی ، همه چیز در حال تغییر است. هیچ منحنی در این مورد وجود ندارد. در این زمینه شاهد منحنی نمایی و شارپی هستیم که نشان دهنده موفقیت بازاریابی است. اکثریت قریب به اتفاق تاکتیک های بازاریابی به خصوص آنهایی که در حوزه بازایابی داخلی ( بازاریابی رسانه اجتماعی و محتوا) وجود دارد بازگشت سرمایه زیادی ندارند.

کیفیت و اصل بودن، فاکتورهای بزرگی برای موفقیت محسوب می شوند اما زمان نیز در این موضوع مهم است. اگر بر روی موارد سنتی یا جلسات طوفان فکری اجباری تکیه شود، دستیابی به تمامی این موارد امکان پذیر نخواهد بود. خوب حالا سوال اینجاست که این بازاریابان باهوش به چه موارد دیگری نیاز دارند تا به موفقیت دست یابند؟


باهوش تنها یک کلمه است:

اول از همه باید بدانید که هیچ بازاریابی دارای استعداد ذاتی برای ایجاد کمپین های فوق العاده نیست.

برای برخی از افراد مهارت های خاصی به راحتی به دست می اید یا به صورت طبیعی در آن ها وجود دارد اما این موضوع بدین معنا نیست که سایر افراد نمی توانند چنین مهارت هایی را کسب کنند. هر بازاریاب متوسطی از طریق تمرین ، تکرار، آموزش می تواند به یک بازاریاب با هوش و نابغه تبدیل شود.

اگر شما نیز می خواهید کمپین های اینترنتی قدرتمندی ایجاد کنید و تاثیر زیادی در حوزه کاری خود داشته باشید باید مهارت های زیر را یاد بگیرید:

• آشنایی فنی دومین مهارت بازاریابان اینترنتی :

اول از همه باید اشنایی کافی با استراتژی هایی همچون سئو، طراحی سایت و تجربه کاربری داشته باشید. داشتن دانش تخصصی در این حوزه ها نیاز نیست اما باید اطلاعات کافی در این مورد داشته باشید تا بتوانید از آن در جلسات فکری و کاری خود استفاده نمایید. در چنین شرایطی تمامی استراتژی های شما به هم وصل خواهند بود و مزایای زیادی به همراه خواهند داشت.

• استعداد تحقیقات مهارت سوم بازاریابان اینترنتی:

تحقیقات، بنیان و اساس هر استراتژی بازاریابی است. شما نه تنها به پژوهش و تحقیق در مورد آخرین گرایش ها نیاز خواهید داشت بلکه باید بتوانید بازار هدف و رقبا را نیز مورد بررسی قرار دهید.دسترسی به اطلاعات اخیر و دانستن نحوه به کارگیری درست آن، یک موضوع کلیدی برای ایجاد فعالیت های بازاریابی موفق است.

• نویسندگی حرفه ای مهارت مهم بازاریابان اینترنتی:

اگر شما در حوزه بازاریابی محتوا کار کرده باشید به خوبی اهمیت نویسندگی حرفه ای را می دانید. شما باید بتوانید محتوای شخصی، تعاملی، منحصر به فرد و مهم بنویسید تا از برند حمایت کنید. اما علاوه بر این موارد، شما در تمامی مراحل به نویسندگی نیاز خواهید داشت. پس این موضوع را جدی بگیرید.

• مدیریت تیم و ارتباطات مهارت پنجم بازاریابان اینترنتی:

اگر یک کارآفرین تنها نباشید، بخشی از یک تیم بازاریابی خواهید بود که باید مدیریت شود. اینکه بدانید چگونه افراد و مسئولیت های آنان را مدیریت کنید و به طور موثر با آنها ارتباط داشته باشید بسیار مهم است. این موضوع به شما کمک می کند کمپین خود را به خوبی به پیش ببرید.

• مدیریت مشتریان و برآورد انتظارات مشتریان از مهارت های بازاریابان اینترنتی است:

به عنوان یک بازاریاب، مسئولیت دیگری نیز در شرکت دارید و آن هم مدیریت مشتریان است. تعادل برقرار کردن بین چیزی که مشتری می خواهد و چیزی که برای کمپین بهتر است بسیار مهم و ضروری است. اگر می خواهید موقعیت بهتری داشته باشید باید بدانید چگونه می توانید انتظارات مشتریان را برآورده کنید.

• تجزیه و تحلیل داده ها:

ایده های خوب از الهام و انگیزه به دست می ایند. بهترین روش برای به دست آوردن الهام و انگیزه این است که ببینید چه چیزی کارساز است و چه موردی نمی تواند زیاد موثر باشد. کمپین شما داده های متعددی دارد. این اطلاعات و داده ها می تواند به شما کمک کند در مقابل رقبای خود بایستید و با آنها مبارزه کنید. با استفاده از چنین اطلاعاتی می‌توانید بفهمید دقیقا کار بعدی شما چیست و در اینده چه کاری باید انجام دهید. اگر بتوانید داده ها و اطلاعات موجود را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید موفق خواهید بود.
• یادگیری و آموزش سریع:

در دنیای بازاریابی آنلاین همه چیز به سرعت تغییر می کند. به این موضوع فکر کنید که چگونه می توانید از ویژگی های کمپین قدیمی برای انجام کمپین های جدید استفاده کنید. اگر می خواهید بازاریاب باهوشی باشید باید همه چیز را به سرعت یاد بگیرید، خود را با شرایط جدید وفق دهید و شک نکنید.

• جلسات طوفان فکری خلاقانه:

ایده هایی که از طرف یک فرد ارائه می شود ممکن است محدود باشد اما اگر شبکه ای از افراد در کنار یکدیگر قرار گیرند این ایده ها گسترده شده و بهبود می یابند. به همین خاطر، دانستن اینکه چگونه می توانید جلسات طوفان فکری را مدیریت کنید و از قدرت آن استفاده کنید یک نکته کلیدی برای تولید ایده های شگفت انگیز و به یادماندنی است.

• پیش کنشگری:

بازاریابان باهوش به همه شرایط واکنش نشان نمی دهند. آنها از همه گرایش ها و روندهای موجود استفاده نمی کنند. این افراد تنها در موقعیت هایی شرکت می کنند که امیدوار کننده است. آنها گرایش های جدید را از ابتدا آغاز می کنند. یادگیری چنین موردی کمی دشوار است اما از طریق تکرار و تجربه می توان به آن دست پیدا کرد. با به دست آوردن تجربه می توانید فرصت های موجود را از قبل بشناسید و به آن روی آورید.

• سازگاری با محیط :

کمپین شما به احتمال زیاد همان راهی که شما انتظار داشتید را طی نخواهد کرد اما پایبند بودن به ایده های قبلی همه چیز را بدتر می کند. در عوض سعی کنید ایده های خود را با شرایط موجود وفق دهید و سازگار کنید. آن ها را اصلاح کنید و بر اساس شرایط موجود تغییر دهید.


کارهایی که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب اینترنتی باهوش می توانید انجام دهید:


این مهارت ها نمی تواند تضمین کننده این مورد باشد که همه محتوای تولید شده از طرف شما به صورت ویروسی پخش خواهد شد . حتی چنین مهارت هایی نمی تواند شما را از باگشت سرمایه گذاری بالا مطمئن سازد. این یک فرایند جادویی نیست. هنوز هم، بازاریابان موفق این مهارت های مهمی که بیان کردیم را دارند بنابراین اگر می خواهید آن ها را یاد بگیرید و توسعه دهید به احتمال زیاد به اهداف بازاریابی خود خواهید رسید.
برچسب مطلب

بازاریابی دیجیتال بازاریابی آنلاین

برچسب‌ها: , بازاریابی دیجیتال بازاریابی آنلاین

افزایش پیج رنک گوگل

Scroll To Top